środa, 11 stycznia 2017

#obzyjpelniazycia czyli Kampania Ambasadorska o.b.®

Cześć !

Pierwszy blog, pierwsza godzina, pierwszy post, pierwszy temat - i od razu z grubej rury!
Miałam tę ogromną przyjemność, przez ostatni czas uczestniczyć w akcji ambasadorskiej o.b.® 

Akcja została stworzona po to, żebyście przestały (sorry chłopaki, ale ten post jest tylko dla pań :)) wstydzić się mówić o okresie, pytać - jeśli czegoś nie wiecie, a dzięki temu odkrywać nowe sposoby na ułatwienie sobie tych kilku ciężkich dni miesiąca.
Z okazji rozpoczęcia programu, dostałam Pudełko Ambasadorskie (herbatkę zrobiłam sobie sama :D)



A w pudełku moc prezentów :D Po przeczytaniu dołączonego listu okazało się, że niestety nie wszystko było dla mnie :(



Z racji wrodzonej pazerności, dla siebie zostawiłam prezenty z pierwszego zdjęcia (ale tak chyba miało być, więc nie jestem do końca taka zła :D), a drugi obrazek to prezenty dla reszty świata - koleżanek z pracy, przyjaciółek, sióstr, matek, ciotek - po to, aby mogły sobie sprawdzić co dobrego jest w tamponach o.b.® , zanim zdecydują się na zakup pełnego opakowania :)
W takiej próbce znajdują się dwa tampony w wersji mini i dwa w wersji normal - dla każdego coś miłego :)

Z kolei dla siebie zostawiłam tampony na noc (o.b.® ProComfort Night), paczkę mini, paczkę normal i dyskretne pudełeczko na tampony, żeby nie poniewierały się luzem w torbie (nie nie nie, nigdy tak nie było, serio :P)


(na zdjęciu widać "próbkę dla reszty świata" :D) 

Akcja była fajna, myślę że dla wielu dziewczyn bardzo pomocna jeśli chodzi o otwartość mówienia o okresie, a także pierwsze przygody z tamponami - do pudełka dołączona była książeczka, gdzie pokazano z czym to wszystko się je, jak się to robi i w ogóle o co chodzi :)
Obecnie jesteśmy prawie na mecie, rozdajemy ostatnie próbki, wypełniamy ankietę końcową i voila ! Zobaczymy, co będzie się działo dalej :D
Jak tylko dotrze do mnie info, czy taka akcja zostanie powtórzona, od razu dam Wam znać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz